tisdag 12 april 2011

En helt vanlig dag..

Idag har det varit en helt vanlig dag... inget specielt alls på något vis. Inget specielt väder, inga speciella händelser på jobbet, inga överraskningar av diverse slag, inte någon super-mega-hystersik plugga-attack, ingen hastigt påflugna super-smärtor heller... helt enkelt en helt vanlig dag. Det har regnat hela dagen. Jag har jobbat utan att det har hänt något konstigt. Smärtorna har hållt sig helt ok, jag har inte ägnat dem så mycket energi idag! I kalender har det däremot hänt mer, trängseln bland hälsosamtal, kör-rep., piano- och balettlektioner, läkarbesök och telefontider till diverse sjukvårdspersonal av olika anledningar... Snart finns det inte en stackars lite kvadratcentimeter med tomt papper kvar. Börjar bli orolig inför operationen nu. Känns förvisso skönt att det ska bli av, men jag är orolig för vad de komemr att hitta och för vad de kommer att göra. Hoppas för allti världen inte att de behöver öppna buken helt, utan att de klarar sig med titthålet... Jag vill inte ens tänka på hur illa och dåligt jag kommer att må av narkosen. Känns inget vidare att går och tänka på det! Nog om detta nu. Sängen kallar, jobb tidigt imorgon igen.

1 kommentar:

Gunilla sa...

Håller tummarna för att allt ska gå bra!