måndag 7 juli 2008

Uppdatering

Såg att jag inte skrivit något sen April månad. Tänkte att det var kanske dags att ta tag i skrivandet (om jag hinner). Har fått ett heltidsvik under sommaren så jag är aldrig hemma känns det som...vad bortskämd man blir i skolan. Trots att det är mycket att göra kan man planera de "fria" studierna till när man vill på dygnet. Men nu har jag mitt schema som innebär hela dagar, kvällar och helger i en enda blandning. Fast jag skulle inte för något här i världen byta bort min plats på avdelningen, jag trivs så bra!



Vad har annars hänt sen April? En uppdatering.
- Jag är klar (och godkänd) med de första två åren till sjuksköterska, har bara ett år kvar!!
- Syrrans häst är betäckt..hoppas vi..!
- Jag jobbar på Länssjukhuset här i Halmstad.
- Letar lägenhet...
- Syrran går på körskolan.
- Har blivit opererad en femte och sjätte gång i början på April.




"Bakom glädje och skratt kan döljas ett rått, hårt och känslolöst temperament. Men bakom sorgen finns ingenting annat än sorg." (Oscar Wilde)

1 kommentar:

gunilla sa...

Så kul att du hittat min blogg så att jag kunde hitta din! Tog en liten stund innan jag förstod att du var du... Gläder mig mycket att det går bra för dig! Kram Gunilla