fredag 11 juli 2008

Jag vill bo i en svamp...

Ja, nu sitter jag här och hade tänkt skriva några rader. Men så plötsligt blev det alldeles tomt i huvudet av någon anledning. Det är fredag kväll och jag har jobbat fram till nu, det kanske är därför...

Det känns som det febrila letandet efter drömlägenheten verkligen är en drömd dröm. Verkar vara svårare än svårast att hitta en sekelskifteslgenhet (eller iaf en lägenhet med gammal charm). Jag vill så gärna har lite mer space att röra mig med än i nuläget. Min nuvarande lägenhet är jättefin, men lite i minsta laget, bara 27 kvm.

Tänk om jag kunde hitta en sån lägenhet, här i Halmstad! Då hade jag aldrig flyttat ifrån den!Jag får leta vidare, och vet ni där ute något så hör av er!!

1 kommentar:

gunilla sa...

Du hittar säkert nåt förr eller senare. :)