fredag 21 november 2008

"I hurt my self today,
to see if I still feel.
I focus on the pain,
the only thing that's real..."

Har pluggat hela dagen, sen 8.30, så nu är jag ganska less på det för tillfället... Vill så gärna att Johanna kommer hem. Vi skriver c-uppsatsen tillsammans, men hon fick akut åka till Spanien för en vecka sen när hennes pappa hamnade på sjukhus där. Stackars dem. Men det är inte lätt att sitta med en c-uppsats själv när vi är två som ska skriva den och internetkontakten inte fungerar så bra. Jag saknar dig Johanna, kom hem snart!!

Var inne och jobbade igårkväll. Skönt att få jobba lite som omväxling mot alla vetenskapliga artiklar och allt sånt skit.. Visst är det jätteroligt och intressant att skriva c-uppsats, men känner inte så just idag. Fast vi har haft tur att vi fick skriva om ett ämne som intresserar oss båda och som vi har fått välja själva!

Sen undrar jag vad f*n folk i allmänhet håller på med!? Kanske ska man sluta att bry sig om hur folk mår, för de verkar bara bli irriterade och otrevliga över lag. :/ Tur att de närmaste kompisarna iaf uppskattar ens engagemang!

Kolla in den här videon. Underbar låt!

http://www.youtube.com/watch?v=D1Nq086QB1Q

1 kommentar:

Anonym sa...

Hej Emma och tack för kommentaren, jag fick en varm stöt i magen när jag såg du hade skrivit om Johnny Cash låten den är väldigt bra. Du har också fixat en massa jätte coola saker på dinn blogg som jag bara kan drömma om att jag kan reda ut (: OBS jag vet inte om jag klickar rätt nu när jag ska kommentera men vi får se / Hälsningar Parina