lördag 22 november 2008

Does he love me? I wanna know!

"Does he love me I wanna know!? How can I tell if he loves me so? Is it in his eyes? Oh no, you'll be deceived. Is it in his eyes? Oh no, he'll make believe. If you wanna know if he loves you so, it's in his kiss! That's were it is!! Is it in his face? Oh no, it's just his charm! In his warm embrace? Oh no, that's just his arms! If you wanna know if he loves you so, it's in his kiss! Oh, Oh, Oh, hug him! Squeeze him tight. To find out what you want to know. If it's love, if it really is, it's there in his kiss! Oh, oh, it's in his kiss!! How 'bout the way acts? Oh no, that's not the way. You're not listening to all I say! If you wanna know if he loves you so, it's in his kiss! That's where it is!! Oh , oh, it's in his kiss! That's where it is!!" (The Shoop Shoop Song - Cher) http://www.youtube.com/watch?v=Gz4wYX6MPzA Ja, tänk om det hade varit så här enkelt att veta! Eller varför är det inte så enkelt? Är det så att vi krånglar till det mer än nödvändigt och överanalyserar allting!? -------------------------------------------------------------- Veckans bästa: En riktigt trevlig kväll på jobbet i torsdags! Veckans sämsta: Att jag inte har fått svar på en viktig fråga ännu... Det är bara till att fortsatta o vänta och se vad som händer. Veckans kommentar: "Va f*n va de!?" Veckans låt: Hurt med Johnny Casch. Veckans textrad/ordspråk: "Is it in his face Oh no, that's just his charm In his warm embrace Oh no, that's just his arms If you wanna know if he loves you so, it's in his kiss" Veckans bild: Jo, visst bilden är inte tagen denna veckan, men jag hittade den när jag letade efter en annan bild. Detta är delar av min gamla klass på gymnasiet när vi hade filmtema under vårterminen i 3:an! Gud, som vi ser ut men roligt hade vi iaf!! Bakre raden från vänster: Danny i Grease, Prinsessan Fiona i Shrek, En av spökjägarna i Ghostbusters. Främre raden från vänster: Charlie Chaplin, Träsktrollet Shrek, Alice i underlandet med kaninen som alltid är sen, Edward Scissorhands. Veckans kompis: Just denna veckan är det Kicki som är veckans kompis. Tack till henne för att hon lyssnade på mig i början på veckan när jag behövde någon att prata med! Veckans nyhet!?: Hmm, veckans nyhet...måste vara att jobbekompisarna har luskat ut att jag och en annan jobbekompis har något pågång. I stort sett hela kvällen jobbade vi tillsammans utan att de andra märkte något...men när vi skulle gå hem, var K smart och klurade ut att det var något som höll på att hända... Veckans väder, sammanfattning av vädret så som jag kommer ihåg det!: En massa regn i början på veckan och riktigt kallt i slutet. Veckans övrigt (som inte passar in under någon av de andra rubrikerna!): Har nog inget att skriva här!? Kommer iaf inte på något.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Vilken underbar bild - jag blir nostalgisk och saknar er!

Anonym sa...

Hoppas du får en bra jul EMMA! Kram Gunilla